Också börjar vi igen..

Hallå. Är tillbaka igen. Ska försöka hålla mig kvar här längre nu, fast det är så mycket roligare om man har en snygg design på sin blogg så ska kolla med min syster om hon kan fixa det.

Sen jag sist skrev här har jag förlovat mig med min älskling, jag har varit i Spanien, har praktiserat på DinSko, vilket jag fortfarande gör. Jag går fortfarande gymnasiet, men har bara ett halvår kvar. Finns nog inget jag ser fram emot så mycket som att få sluta skolan äntligen. Då ska jag leta jobb som en galning, börja träna på riktigt, leta lägenhet, resa, och kanske att man har tid med att designa skor också. Skulle vara kul, lite som en hobby.

Och för bara några dagar sen tatuerade jag mig:


uttalas typ: agápi. betyder kärlek på grekiska.

Nu blir det en cigg med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0