Lättnad

Har fått bort så mycket tyngder från mina axlar idag. Det är så otroligt skönt! Har hänt en massa dumma saker som hållt i sig ett halvår men nu är det iallafall hyffsat bra så man slipper gå och oroa sig varje dag och må dåligt över det. Så nu känner jag mig så mycket mer lycklig och glad.

Imorgon har jag praktik och det ska kul. Måste bara hitta till Skärholmen för ska på besök i andra DinSko-butiker.. Hmm, mitt lokalsinne är sämst men i värsta fall frågar jag bara nån i slussen hur man tar sig till den röda linjen. Åh herregud! Jag är sämst på det där att hitta...

Har varit hos mina föräldrar idag och ätit mat. Bor ju inte hemma längre så man saknar ju dem ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0