ny header

Jag är verkligen sämst på att fixa bra design till min blogg men jag försöker iallafall, så den här får det bli nu ett tag.
Idag är jag sjuk, som jag har varit till och från sen oktober ungefär. Det är något med halsen, liknande halsfluss fast har inte jättehög feber utan har haft låg feber någon dag bara och idag kan jag stå upp utan att jag känner nåt i kropp och huvud. Har bara otroligt ont i halsen, den har svullnat upp och det är lite vita prickar i halsen. Men ska iallafall till läkaren på onsdag så hoppas jag får reda på vad det är då. Har varit hos vårdcentralen två gånger redan och första gången sa de att det var halsfluss så jag fick kåvepenin, men när jag käkat klart den kuren blev jag sämre igen. Då gick jag till en annan vårdcentral och de tog prover och sa att jag bara skulle ta alvedon... Blev bättre efter några dagar men nu är jag sjuk igen... Den här gången går jag till en öron/näsa/halsläkare som kan mer om det än vad vårdcentralen gör, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0