Helgen

I fredags var jag och min pojkvän med min klasskompis Vanessa och hennes kille Eddie. Jag har aldrig varit ute och druckit en hel kväll med henne och vi har känt varandra i tre år nu, så äntligen blev det av. Vi hade det jättetrvligt, åt först middag och sen drack vi lite.


Eddie och Alexander gick bra överens.



Världens vackraste och underbaraste Vanessa!


I lördags var jag och mina syskon + Alex hos min halvbror Johan och hans sambo Mia. Där åt vi god middag och satt och tittade lite på Melodifestivalen och pratade lite. Alex hade kul med deras son Elliot, som var helt kär i Alex.


Min halvbror Johan, bror Ricke, syster Renée och pojkvän Alex


Söta Elliot och bakom Maria.


Alex lekte med Elliot.


Elliot tyckte Alex var lik nån som jobbar på Bolibompa. Det var väl kanske därför han gillade honom så mycket, gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0